VirtualFriends ~ Where People Meet

Tuesday, July 8, 2008

kwn punye pasal..aku xde hal lah..mesti blh tolong


beh sgt ke lagu indon ni? jwpn nye mmg la beh...hehheh
tp mmber aku ni nk sgt lagu arti sahabat nyanyian band nidji..tgh ade masa free td aku gi cari lagu nie..nk cari video kt YouTube mmg senang..nk cr mp3 file yg aku rasa susah sgt..mcm2 jurus aku guna nk cari file lagu ni..last2 jumpe gak lagu nye kt rapidshare.com...

weh reza..aku dh jumpe ni, download la sindri k..slmt men'download'!




Nidji - Arti Sahabat

muat turun lagu ini

Nidji - Arti Sahabat Lirik :-
Tak mudah untuk kita hadapi
Perbedaan yang berarti
Tak mudah untuk kita lewati
Rintangan silih berganti

Kau masih berdiri
Kita masih di sini
Tunjukkan pada dunia
Arti sahabat

Kau teman sejati
Kita teman sejati
Hadapilan dunia
Genggam tanganku

Tak mudah untuk kita sadari
Saling mendengarkan hati
Tak mudah untuk kita pahami
Berbagi rasa di hati

Kau masih berdiri
Kita masih di sini
Tunjukkan pada dunia
Arti sahabat

Kau teman sejati
Kita teman sejati
Hadapilan dunia
Genggam tanganku

Kau adalah..
Tempatku membagi kisahku
Kau sempurna
Jadi bagian hidupku
Apapun kekuranganmu

Nananana...
Sahabatku...
Nananana...

Kau masih berdiri
Kita masih di sini
Tunjukkan pada dunia
Arti sahabat

Kau teman sejati
Kita teman sejati
Hadapilan dunia
Genggam tanganku
Woo.. Hooo...

No comments: