VirtualFriends ~ Where People Meet

Sunday, June 29, 2008

Macam x percaya je..


Alhamdulillah..salah satu objek impian aku utk aku miliki sendiri telah tercapai, objek2 impian yg seterusnya masih dlm proses di miliki utk kepuasan hati aku sendiri..kalau ada yg minat muzik, mesti tau apekah objek dlm gmbr tu kn..kalu x tau aku tetap bg jwpnnya, objek tu adalah gitar elektrik yg pertama aku!

mcm x prcaya je aku bwk balik gitar elekrik sabtu lepas! Dgn hrga yg dlm lingkungan masih lg aku mampu beli..Fuh! Walaupun terbang melayang-layang rm6++ tapi hati aku puas.

Lama juga aku tggu nk dptkn objek ni, akhirnya dpt gak..walau pn made in china tp kualitinye ckp bagus, bunyi sedap, material high class dgn hrga yg cukup berpatutan dgn gaji aku yg cukup2 mkn, hehhehhhe...Brand gitar ni aku x selalu dengar..SX Brand..mmg jrg2 atau x penah dengar langsung tp kualiti gitar brand ni mmg setanding ngan brand lain walaupn x segempak brand2 mcm yamaha, ibanez, gibson dan fender.

Ape sengih-sengih? Korg igt aku x tau main gitar ke?..weh! Tgok jari la beb..hehe okla, aku nk layan 2-3 lagu jap..kasi gegar ini apartment seri mawar!!

3 comments:

Anonymous said...

tSerlah tahap ketidakSUSAHan-nyer org keja Gomen yer..

Intan said...

salah tu :-" ... kami x mampu nak beli cam madir neh :-"

Anonymous said...

e,e..dia pandai main gitar la..nnt main satu lagu tuk kite yer..