VirtualFriends ~ Where People Meet

Tuesday, June 3, 2008

ofis baru

salam sumer..


dah masuk hari ke-4 aku bertugas di tempat baru..

mmg byk bezanya kt sini..

dan ramai juga org yg aku kenal..

nk wat keje mesti kenal org, kalu x kenal camne nk wat keje kan..

bile dh gi tmpat baru ngan suasana baru biasanya kebanyakan org akan membeza2 kan tempat keje lama ngan baru...

bagi aku..aku x suka bezakan byk2 sgt, cukup la bezakan yg basic jer..

kalu dok bezakan itu ini, byk sgt komplen nye..baik dduk jer kt tempt lama tu sampai pencen!..

bak kata org dulu2 - masuk kndang kambing, mengembek..masuk kandang rimau, mengaum..

so biler gi kt tempat baru, ikut je cara kat tempat baru tu...jgn wat 'gedebe' kate org kelantan..

pandai2 lah bawa diri kt tmpat baru...

fuhh...memang rileks kt tempat baru..kalu website VF tu aku on9 dr pagi smpai petang! hahhahha...

1 comment:

Anonymous said...

dasar keje gomen..
main tenet mmanjang!!