VirtualFriends ~ Where People Meet

Tuesday, February 17, 2009

WaKeneTagBeb!

Chett!! mmg terkena aku ...baru nk kemaskini (update la tu..xkn x tau kot ) blog aku rini..x psl2 kene tag ngn cik sury (ko duduk jauh kt ganu sane sempat lgi tag aku ye..grrr )...tp walauapepun kalu dh berkawan, x bergurau mmg x sah..btul x?

baiklah cik sury , aku kabulkan permintaan ko ni (seronok la tu )..walaupn aku dh bgtau mmg amat malas bg diri aku nk jwb soalan2 dlm tag ni sbb tag ko ni pn aku br jwb skrg ni, ko dh simpan berbulan2, bru skrg aku jawab..hehhe

aku harap cik sury berpuas hati dgn jwpn tag aku ni..

##Nama-nama timangan anda :
Umah & sdare-mare : acik, cik dir, paman, dir, tok dir.
Kengkawan : madir, abg mu, mud, ridam (VirtualFriends.net), madiro(Kom135.com).
* madir yg hensem, comel dan seumpama dengan nya digunakan oleh kwn2 kalau dorg nk mntak tlg, bodek membodek dan biasanya nk mntak belanja mkn.

##Anda seorang yang :
-kdg2 boleh jd pendiam, kdg2 peramah, kdg2 gila2.
-kdg2 hati tisu dan juga hati kering.
-agak degil.
-agak teliti, kdg2 kurg teliti (org gomen kate terlepas pandang).
-lmbt panas & cepat sejuk.
-suka jd pemenang tp slalu juga jd pengkalah.
-suka makan, makan dan makan.


##Insan Teristimewa ?? Describekan Die Terlalu Istimewa Dimata Anda :
-org tua aku dan adik beradik...Al-Fatihah utk arwah bapaku dan abg ku sbb ngn mata sindri tgok arwah penat lelah keje pagi siang mlm besarkn kami 12 bradik, arwah abg aku pulak meninggal masa umur 2 thn, tinggallah kami 11 bradik samapi skrg
-sorg lgi ni pn istimewa gak sbb mmg istimewa sgt2..phm2 sindri dh la

##Lagu kesukaan anda :
-banyak yg teramat2 tp lebih minat pada lagu yg lebih berentak ROCK

##Makanan kesukaan anda :
-Makan makanan yg halal dan tidak menimbulkn rasa was2 utk dimakan (Kalu mknn tu halal tp kita rasa was2 nk mkn pn x blh beb)

##Warna kesukaan anda :
-merah, biru, hitam, merah, kuning.

##Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda :
-alamak..ini lebih sesuai utk kamu wanita..lelaki jarang bwk beg..boleh diabaikn.

##Kali terakhir masa anda menangis dan kenape? :
-22 tahun yg lalu, kenape? kira la sindri..lu blh pikir sindri.. kakkakka

2 comments:

fasury said...

kah kah kah..jawapan kurang padat..seme keranGka..lalala

neway mekaseh la psl hapdetkan blOG yg dah bersawanG tuh...lalalala

david santos said...

I love it! Excellent!!!! Congratulations!!!!!!!!!!