VirtualFriends ~ Where People Meet

Tuesday, May 27, 2008

antoofighter - amukan drakulat!

4 hari aku senyap x update blog nie..my boo je yg tau aku kemana...alah setakat aku nk balik kg merindui mak aku xkan nk heboh satu malaya kot..Oops! tercakap pulak..ek eleh, gedik lah!

mula dh aku nk merapu..ok aceli..pas tgok ulangan AF6 yg si stacy, "alamak! terlebih sudah" menang tu..aku lepak CC kat area pekan Sg. Besar. Lepak punya lepak jumpe website ni, rasanya aku pernah terbaca kat paper BH pasal movie ni..mybe dlm thn nie gak akan ditayangkan kat semua pawagam.


http://www.antoofighter.com/

movie ni bukan citer kartun seperti logo yg digambarkan, logo nie aku amik dari wallpaper kt dlm website antoofighter.

kalu korg tgok trailer movie ni mesti korg setuju ngan ckp aku. Bagi aku, movie ni ala-ala Cicakman, ade lawak2 skit, ada cuak2 skit tp grafik nye lebih mengancam, lebih smooth sbb citer nie dibuat pakai teknologi CGI. gabungan animasi dgn pelakon sebenar. movie nie wat masa skrg, masih lagi dlm proses pembikinan sebelum di tayang kan pada org ramai.

antara pelakon-pelakon yg terlibat mcm awie, radhi OAG, bront palare dan ramai lagi lah...tgok awie jadi drakula (olang jahat maa..) dlm movie nie.

Kalu nk tgok KLCC terbakar ngn menara KL runtuh pn ade..sumer tu dlm trailer kat website ni. x sabar pulak aku nk tgok movie ni..bila lah nk kuar..asik coming soon jer, boring gak kan.

untuk tidak mengecewakan pengunjung website ni...dorg letak link ke blog movie ni.. http://www.antoofighter.blogspot.com/ utk pengunjung sentiasa up to date pasal perjalanan movie nie, karekter kartun movie ni pun bg aku mmg comey lh. nmpak x mambang kuning tu, cute kan! mcm yg aku kata td nk tgok awie jd drakula pn blh dlm blog nie..muke awie yg ganas tu diganaskan lagi ngan CGI.

wahhh..pjg criter mcm nk promo abis..hehhe...ape2 hal..korg tgok sindiri ye..chow!!

No comments: