VirtualFriends ~ Where People Meet

Thursday, May 29, 2008

hati-hati bila dapat duit rm50

pic ni aku dpt dari email...sebab malas nk 4wd kat email, so aku letak lah kt blog utk korg tgok n nilai sindri pic ni. hati2 lah bila dpt rm50 pasni...ada byk pic sebenarnye dlm email aku tu psl rm50 palsu ni tp aku upload mana yg senang nk detect kepalsuan duit 50 ni..
bg aku la kan, kiter kdg2 dh dpt wet yg nilai besar2 ni mmg rambang mate..belasah je wat belanja ape2 yg patut..bukan perasan pn wet tu palsu...tp kalu ade yg tajam mata, mmg dpt detect duit tu palsu..mesti korg perasan kn, bila nk byr, cashier dok tenung2 wet tu, tgok2 byg2 kat lampu lah..kan kan..



wat canggih mcm mana pn tetap ade org yg palsukan duit nie..mcm mykad gak lh kn, dulu masa mula2 dikenalkan KP baru, katanya x leh dipalsukan..nah! sekarang tgok..indon ngn mat bangla pn ada mykad sindri...camne leh jadi camni ye? hmmm..senang jer jwpnnye, bak kate nabil, "Lu pikirlah sindri!!!"

No comments: