VirtualFriends ~ Where People Meet

Monday, May 5, 2008

berita baik utk aku

tghari td aku dpt 1 surat...surat rasmi ni beb! saspen btol nk bukak ni!

aku bukak elok2..aku baca satu persatu..memula muka aku ni mmg saspen giler2 lah...pas baca 1 rangkap ke satu rangkap, air muke dh berubah dr seram2 gajah jd seram2 kucing (ape2 ntah)...

rupa-rupanya surat tu bgtau aku punyer permohonan pertukaran department dh berjaya!! hepi giler beb!...bukan senang nk dpt tukar ni...mmg x lepas peluang lh..besok 6/5 dh kene lapor diri...teruja x abih2 lgi nie...

pasni blh la rileks skit, keje yg aku wat skrg nie dok kelam kibut lagi org x tau, stress memanjang wehhh!! aku jer yg mmg pandai cover line keje nie ngn cemerlang...mmg x sia-sia aku dpt anugerah cemerlang thn lepas! kakakkkakak!! gurau jer beb...

harap2 tmpt baru nie blh wat aku lebih tenang nk wat keje, senang nk wat xtvt lain, nk bersosial ngn kengkawan pn byk masa...

dan yg paling penting skali..aku dpt luangkan byk masa utk mak aku kt kg...rindu sioot!! tata...

No comments: