VirtualFriends ~ Where People Meet

Saturday, May 3, 2008

candat sotong

mybe aku akan ke terengganu utk misi mencandat sotong bln 6 nie...aku n da geng tgh dok survey, dok bincang, dok plan ape2 yg patut pasal misi yg penting ni...3hari 2 mlm di K. Terengganu...bagi aku yg 1st timer (bkn oldtimer ye) pasal mencandat nie memang teruja giler2 lah!

dah lama x kelaut beb...last gi laut pn thn 2005, xpdc ke pulau redang...naik bot terhoyong hayang gak la..nk muntah tp x sampai hati lak nk muntah sbb nk jaga reputasi la konon nyer....mabuk laut gak la masa tu tapi memang best xpdc tu..
berbalik pada misi aku n da geng nk candat sotong, yg join lebih kurg dlm 10 org, pompuan 2 org lelaki 8 org..kami di fhm kn..musim sotong berkeliaran bermula bln 4-8 tiap tahun...masa ni lah kalu ada yg suka mancing tu, mmg x lepas peluang ler...asik mancing ikan jer, mesti boring kan...try la spesis lain lak..hhehhe

harap2 xde ape2 yg menghalang misi aku n da geng nk candat sotong...

2 comments:

Anonymous said...

xder penghalanG???

Mu Hadir said...

mmg dh ade penghalang wat masa ni :( ..x dpt nk elak..nnti aku citer pjg2..