VirtualFriends ~ Where People Meet

Thursday, November 20, 2008

Cicakman 2



Metrofulus...segala2nya fulus...kekekke...kreatif btul Yusry KRU wat filem ni..impak maksima nya makin lama makin menjadi...blh kata dia antara yg terhangat (bkn terhangit!) di pasaran...gagasan krumania terus berkembang dan hingga kini mereka terus di ingati dan dituruti perkembangannya.

ayat2 pengenalan tu utk filem baru Yusry KRU, cicakman 2 akan masuk ke pawagam x lama lagi. kalau x silap tayangannya sama ngn filem Kinta 1881. kalau aku silap korg btulkan je..aku xde hal.

sejak sekuel pertama filem ni lagi aku mmg berkobar2 jengok pawagam semata2 nk tgok kualiti, teknologi, jln cerita, runut2 bunyi, suasana dlm jln cerita dan lagu2 dlm filem ni. hampir semua filem yg aku tgok, aku akan cam dan menilai pkai ciri2 tu.

Dulu kalu nk tgok filem melayu mmg aku menyampah sgt2 tp skrg sejak pengarah2 tempatan mula kreatif mengolah skrip2 filem, aku dh mula berubah hati jd seronok nk tgok filem melayu. tu hanya lah pendapat dan pengalaman aku selama menjadi penonton filem tempatan. terpulang lah pd korg nk terima atau pn tidak...aku, xde hal lah.

filem ni telah ditambah karekter baru..Rrama-Tamara Blezynski (indon marii..), Iman-Sharifah Amani dan Miss Cheef-Louisa Chong. nk info lagi pasal filem ni, blh layari website cicakman 2 : Planet Hitam.

sambil2 tu jom muat turun lagu filem ni..pautan dr mp3-terbaik.blogspot.com..lets go on!!

Ost Cicakman 2 ~ Tyco - Planet Hitam

1 comment:

Bantal Merah said...

eleh.. diorang berlakon kat opis kita la.. hehehe..