VirtualFriends ~ Where People Meet

Wednesday, November 12, 2008

selamat tinggal kekasihku


hampir seminggu aku meninggalkn kekasih lama ku. berkenalan pd 14 Feb 04, kalu x silap hari Valentine Day tp kami x pernah sambut pn. walau pn berat hati utk meninggalkn dia tapi aku terpaksa membuat keputusan yg agak sukar. sesukar menelan 3 biji cili api sekaligus...pedass tu wehh. 4 thn kami bersama, bermcm2 rintangan dan halangan yg kami hadapi. jika aku x berpisah, aku sendiri yg akan merana...si dia xde perasaan ape2 pn...mmg xde perasaan pn. yg dia tau asik jalannnn jer. haiyooo..

yelah..mula2 semuanya baru, nmpk kemas..sopan..memahami..putih...pink...uiks! hehheh...tp bila dh lama mesti mula ada nmpk kekurangan. bila dh ada kekurangan, aku pula yg perlu dan wajibun kuar belanja utk perbaiki kekurangannya tu. kalu sikit2 blh lh aku bajet2. tp si dia cuma tunggu utk di belanja dan pakai je..nk yg tu, nk yg ni, nk yg mcm tu, nk yg mcm ni. bila bab mkn minum, mmg aku senang nk ingt, nasib baik dia nk 2 jenis minuman je, air warna kuning dan air warna hitam...tu je 2 minuman yg dia nk jamah..mkn x mau pulak..agak pelik kn.

bila fikir2 kn aku pn ada wat salah juga, bkn sumer kesalahan aku tuding jari kt si dia..aku pn memang ada salah juga. tgok lah body dia, calar balar aku kerjakan sbb kemalangan, bkn tu je..ayam mak aku pn ade tolong menolong menyalarkan body dia..hangin gak aku..aku gak yg kuar duit nk tukar body baru...kopak beb!! sib baik ayam tu dh kene semelih wat rendang raya ritu...timbul keriangan dlm hati aku..kakakakakkaka...

tapi bila dh byk sgt kuar belanja utk si dia saja...parah jugak poket aku. baik aku tukar kekasih baru yg body lebih baikkk dan powerr punye dr si dia, body mantap dan lebih bertenaga dr si dia...dan paling penting dan paling aku suka, mestilah kurg belanja. jimat sikit poket aku...blh aku kmpul duit yg dpt dijimatkn tu utk kegunaan wktu memerlukan. aku senang hati dan kekasih baru aku pn senang hati...kan seronok cmtu..kekasih baru pn mmg memahami...putih..pink..warna ni lagi..hehhehe...plus jimat poket.

hmmm...ada ke org yg percaya citer aku ni...ape korg igt ni manusia ke? kakakakakakakakka...tu belum aku citer pasal gadis simpanan aku...lg parah berdarah citer merapu aku ni..gelak guling2 punyer lah!!

rasa nk tergelak bila baca balik cerita atas ni, agak melampau juga ayat2 nya. kalu korg nk tahu sape kah si kekasih lama aku ni, korg leh tgok gmbar bwh ni..kekasih baru yg aku heboh2 kn tu akan aku ceritakan lain kali..ni salah satu kejadian yg berlaku 3 mggu aku x kemaskini blog ni dan post ni ada kaitan dgn post tajuk 'apehal lak ni?'...ala2 kejutan gak la..aku dh trade-in kekasih lama dan upgrade pada tunggangan yg lain merangkap kekasih baru aku..apa2 pn komen korg aku terima je dgn pksa rela..kakkakkaka!!






7 comments:

Cengkih78 said...

salam, hi, just add ur blog dlm my link blog. Feel free to visit.

Mu Hadir said...

w'salam..jauh kamu add sy tu..pepehal pn terima kasey byk2 cengkih..

Anonymous said...

pink..putih..haha x menahan ler

Anonymous said...

ader org jakun tumpang naik jumaat lepas...

[mohamadtahir] [mz] said...

setiap apa yg dimiliki kena terima seadanya...

fasury said...

dr awal aku dah aGak mOtO mu...muahahaha!!

tp aku xnmpk pOm "pink"nye?

Mu Hadir said...

bro tahir - rasa2nya ayat bro ada sangkut skit, org kata..ckp biar terangg..hehhehe


sury - x suruh cari pn pinknye..kekkekkeke