VirtualFriends ~ Where People Meet

Tuesday, November 11, 2008

salam kembali utk diri sendiri

hampir 3 mggu aku tidak mengemaskini blog sendiri..log masuk semata2 utk membuat susun atur pd kolum sblh kanan supaya lebih kemas dan cantik. koding yg silap akan di padam kn dan diganti yg lain. maklumat yg salah diperbetulkn. bkn xde cerita nk diceritakan tp mmg sengaja (malas pn ade..kekkeke).

sepanjang 3 mggu yg lepas, byk perkara yg berlaku. akan aku ceritakan satu persatu nnti..korg cuma perlu sentiasa rajin jengok blog aku ni dan jgn lupe komen.

rasanya cukup lah setakat ni coretan hr ni..aku harap korg sehat2 dan gembira selalu.

wasalammm

3 comments:

Anonymous said...

baik x yah tulis camni..
stkt kata nak alter sanaSini
bz mBzkan diri...
hahahahahahaaa

Mu Hadir said...

weh penyamun..

aku taip la dol..bukan tulis..

gi sekola balik tepi sana..

kakakakaka..

Anonymous said...

byk le ko dOl..
aku bkn dOl lerr...
aku sein